Bästa sättet att rensa hjärnan

Min absolut bästa sätt att ladda energi och rensa hjärnan att ge mig ut i skogen, oavsett väder. Skogen är verkligen vacker i alla väderslag. Idag bjöds det på ösregn genom alla nio kilometer, men när jag kom hem var jag dyngsur, men ändå på så himla bra humör. Innan jag gick hemifrån så var jag så trött och hade kunnat somna på sekunden, och när jag kom hem drog jag direkt igång med matlagningen. Det var förra sommaren efter att jag flyttat till min första egna lägenhet som jag verkligen hittade min plats i skogen. Kunde ta med mig morgonkaffet och sätta mig på en sten i skogen och dricka det, bara för att få ett lugn i hjärnan. Jag tror jag bearbetade hela min seperation där och hittade mig själv. Det är det stället jag flyr till när jag mår dåligt, när ångesten blir för stor eller när jag behöver samla energi. 

(null)

 
 


Allmänt, Ångest | |
Upp